Baby you light up my world like nobody else.

Tjohej allihopa! Förlåt för sämsta bloggningen dom senaste 2 dagarna troja.. Berättar väl lite kort om dom här dagarna som varit då. Måndag: jag och Johanna vaknade upp vid halv 12, Emma hade åkt hem mitt i natten pågrund av huvudvärk.. Men vi stack till birsta och hängde där, fick även med mig en bikini överdel för 50 spänn! Efter det åkte vi till Johanna igen och sedan kom killarna, sedan blev det övernattning. Jag blev as dålig under kvällen, blev allt sämre och sämre.. Tisdag: vaknade as tidigt och ringde pappa vid halv 11 tiden och bad han hämta mig. När jag kom hem så hade jag 39 graders feber, najs eller nått.. Var tvungen att ligga och vila, droga Alvedon och dricka vatten 24/7.. Blir hemma idag också, men har knappt någon feber alls idag! Kanske kan va med någon imorgon förhoppningsvis. Pusshej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0