Just the way you are.

Hejhej,
idag kände jag mig bättre och hade ju knappt någon feber alls. Men vid halv 12 tiden sms:ade Johanna och frågade om jag kunde åka ner till navet och hämta mitt smink som jag glömde hos henne. Så jag drog mig ner dit och hämta sedan direkt hem igen. Då fotade jag lite och sådant. En av bilderna var från förra inlägget jag gjorde tidigare idag. Sover ensam i min läskiga lägenhet inatt. Det är nån jävla tant som stönar ovanför hela nätterna, åh fy i helvete vad läskigt det låter, dö ):
Tänker bjuda på lite charmiga bilder, haha puss godnatt!

Testade att redigera bruna ögon, så sjukt snyggt döö!

 

Kommentarer
Postat av: Alice<3

superfint med bruna ögon,men du ska ha blåa hjärtat<3

Svar: Hhihi yes, kanske det <3
olivia

2012-08-03 @ 16:56:07
Postat av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

snyggt med bruna men jag skulle vilja ha blå xD

Svar: Haha ja det brukar ju va så ;)
olivia

2012-08-05 @ 20:38:39
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0