Där jag hänger min hatt.

Tjatja, 
vaknade vid 12 idag av att mamma dammsög alla rum, hah.
Men då ville hon senare att jag skulle ut och sola en snabbis med henne, man fick väl lite färg! 
Vid 2 tiden drog jag in på stan med bästa Andreas, hihi :')
Sedan vid halv 5 tiden tog jag bussen hem, och då käkade jag och bytte om till badkläder.
Då drog jag till Johanna, och där var simone. Lite senare kom emmisen, dunka musik över hela huset.
Målade även johannas ögonbryn med choklad, hahahah..
Flummade sönder, och sedan gick vi till hulitjärn o badade.
Har i vilket fall haft en as najs dag, kan nog inte bli så mycket bättre än såhär!
Pussar från mig till er.


HAHA, lav er! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0