FACEBOOK STATUS!

"GILLA SÅ SKRIVER JAG OM DIG I MIN BLOGG" 
var fett lite folk som gillade så det blir att jag endast skriver om 38 personer! NJUUUUUT.
 
Andreas Rönnberg: Verkar vara en super schysst kille, söt iaf!
Emelie Östlund: Kvinnan med drömutseendet,verkar även jätte snäll.
Emelie Gerdsdorff: Går i samma volleyboll lag som, supersnäll och söt tjej.
Ida Håkansson: Jätte snäll och fin tjej.
Klara Andersson: Kommer gå i parallellklass som nästa år, verkar va schysst och är jätte söt!
Linnéa Berglund: Söt och verkar snääääll
Wiktoria Jonsson: Fett gullig, rolig och snäll tjej!
Tess Korta Nyberg: Min bästavän, betyder otroligt mycket, guldvärd tjej!
Pauline Andrea Delacruz: Grymt skön, snäll och vacker!
Albin Sjöberg: Snäll kille 
Aya Azzam: Jätte vacker och snäll !
Ida Holmberg: Söt och säkert snäll
Sofie Heimer: Underbar lillasyster, betyder otroligt, saknad som fan! 
Felix Strandlund: Fett skön och snäll bror, även snygg, satsaaa! 
Mika Ekman: Hur fin som helst och snäll.
Erica Olsson: Grymt underbar tjej, saknad som fan
Alicia Berggren: så otroligt vacker, snäll, och saknad!
Klara Strindlund: Världsfin, rolig och snäll, missuuuuuu 
Alexandra Larsson: Världens vackraste lillasyster, loveu gumman.
Ebba Ohre: Väldigt vacker och verkar otroligt snäll !
Ellen frääsingen jansson: fin tjej!
Gustav Grubb: gick på min skola, heh..
Isak Lindström: Snygg, skön, snäll bror! 
Anna Söderqvist: As snäll och fin, måste ses !
Sara Märta Johansson: Jätte fin, söt, snäll 
Felicia Jurvan: underbar, skön, snäll och söt. Missu bästavän..
Simone Söderblom: Underbar, helskön, min, älskooooo
Julia Holmberg: söt, verkar snäll
Vilma Oline Boström: världens sötaste bästavän, missuuuuuu 
Emelie Eriksson: haha, förstår inte ens varför du gillar? konstig tjej :D
Elin Wallgren Höglin: Världens finaste och snällaste vän, missu 
Tiffanie Sellblom: jättefin tjej!
Gabriella Asrat: saknar dig finis!
Jakob Cooling Bäckström: söt, skön, brrroooorrrr
Johanna Lindoff: underbara fina snälla bästavän, hihi
Joakim Rongdén: snäll och söt
Maja Åkerlund: Världens snällaste och finaste, saknar dig,
Michelle Sandelius: min saknade underbaring !
 
 

Kommentarer
Postat av: klarastrindlund.blogg.se

detsamma hjärtat !

2012-07-23 @ 22:33:53
URL: http://klarastrindlund.blogg.se/
Postat av: p

<3

2012-08-02 @ 19:50:13
URL: http://andreapauline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0