People change, memories don't.


Jo hej igen!
Tänkte gå och lägga mig direkt men jag tänkte inte va slö 
så jag satte på datorn för att blogga lite!
För eran skull osv osv..
Men idag fick jag först skjus av pappa ner till stan,
var jag med bästaste Emma igen, åh du är fan bäst vännen!
Jag älskar dig enormt mycket!
Vi åkte lite karuseller, träffade najs folk, och hade det bra.
Vid kvart i 6 tog jag bussen hem, för att gatufesten stängde och för att det var middag hemma.
Men när jag kom hem skulle pappa till g-festen han med, och då ringde jag Tess och fråga om hon ville sova hos mig! Då kom hon och hon hade köpt med sig massor av godis, chips och dricka.
Men vi har kollat på tv, dampat, skrattat, dansat o varit allmänt galna, heh..
Just nu sitter vi vid varsin dator och lyssnar på musik, tror tess börjar bli lite trött..
Men nu ska jag fortsätta sitta vid datorn och sedan blir det att sova.
Godnatt alla söta bloggläsare!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0