Svär, sämsta uppdateringen..



Naw, vilka söta bilder..
Men iaf som sagt, har så dålig uppdatering nu för tiden, men det är inte så värst kul att blogga från mobilen jämt och ständigt. Hos mamma delar jag dator med bror min, vilket är det att han sitter där dagarna ut och inte får man en syl i vädret, nänä.. Hos pappa har jag en dator, världens segaste, men den funkar för mig om jag känner för att sitta, men nu, när inte pappa är hemma kan jag ta hans asssss snabba dator. Kom hem för en timme sedan ungefär, varit med Simone och Emil. Gjorde typ ingenting, fick träffa Emils nya hund xena, fett söt! Blir antagligen att sova hos Tess imorgon natt, så det blir väl att chilla ikväll. Känner att jag verkligen måste skaffa mig ett liv nu, och det är snabbt. Hahah, men nu tänker jag inte tråka ut er mer, eller ni får ju välja själva att läsa detta, haha! Puss på rompan, så hörs vi när vi hörs! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0