You can hate me, but never break me.

Hejsan allihopa!
Förlåt för dåligt uppdatering men ska förklara vad jag gjort.
 
SÖNDAG:
Jag och Tess vaknade vid 2 tiden, hah, snacka om att sova bort hela dagen.
Men vid 4 kom hennes mamma och hämtade oss, sen for vi till henne i Matfors!
Sämsta internet uppkopplingen, så orkade inte blogga nånting. 
Åkte och badade inne i själva matfors,såg på ligg med mig,och sen slagga jag där.
 
MÅNDAG:
Vaknade vid 1 hos tess, 
myste och såg på seanfrika! Men sedan fick jag skjus hem av hennes mamma.
På kvällen chillaaaa ja bah, och gjorde en isglass av juice! hihi
 
IDAG:
Vaknade runt halv 12, ville sova längre men kunde inte.
Då gick jag upp och tog min isglass jag gjorde dagen innan och såg på two and a half men.
Drog hem till mamma för att ta hand om sune ett tag eftersom att syster min jobba hela dagen.
Gick ut med honom, pantade burkar, och kände mig allmänt duktig.
Hehe, åkte hem vid 5 och nu sitter jag är falone i sängen.
Pappa kommer nog hem snart och då blir det mat, håller tummarna på nått gott, har knappt ätit nått idag! Hörs kanske mer ikväll, imorgon ska iallafall emma sova här! 
Najs, puss!
 
KÖRDE PÅ OPLATTAT HÅR IDAG , HISS/DISS ? :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0