Young,wild and free.

Tjatja, 
bloggade ingenting igår när jag kommit hem från g-festen. 
Pallade inte, men det var grymt kul vilket fall som helst! Kolla i sundsvalls tidning så får ni se 
två riktigt snygga tjejer ;) 
Hahahah..
 
Idag: 
Jag skulle först åkt in med Emma R till g-festen men då pallade jag inte, 
så jag åkte till tess och när man kom dit hade hon köpt ben & jerry's och jordgubbar för att göra mig glad :')
Men vid halv 5 åkte jag till stan för att möta emma, var bara där ett litet tag och sedan drog jag hem och åt thai mat, åh så jävla gott så det finns ju inte!
Men just nu sitter jag och pratar med Tess i telen , sedan ska jag slå på ett avsnitt av two and a half men. 
L.O.V.E!
Hör av mig imorgon,
då blir det att vara med Emma B igen. Najs som bara den!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0