LOVE ISN'T COMPLICATED,PEOPLE ARE.

 
Tja sötnosar,
jag och pappa åkte först till båten och det hade kommit 
in en massor av vatten så fick fixa det vilket tog nån timme.
Mekanikern skulle inte komma förns på kvällen så vi åkte ut till birsta, köpte två par shorts (y)
Sen fixade vi min mobil och käkade på max, vi testade även en lyx shake som vi spilde ut över hela oss + sätena i bilen. Haha, och jag blir ju inte förvånad för 5 öre heller! 
Men den var väl god, nu ska jag slå på Titanic och mysa mig ner i sängen.
Bloggar mer ikväll ! 
 

Kommentarer
Postat av: elvis björknert ;)

Vad var det för fel? ;o

Svar: Jo det var något fel på tomgången i motorn, men det är fixat nu :)Kram!
olivia

2012-06-29 @ 14:53:21
URL: http://snillesflikkah.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0