WE LIVE IN A WORLD WHERE LOSING YOU PHONE IS MORE DRAMATIC THAN LOSING YOUR VIRGINITY

 
Hej allihopa, nu är jag tillbaka igen och redo för att berätta allt som hänt medans jag varit borta! 
Tack föresten erica för att du tog dig tid att skriva ett litet inlägg medans jag var borta.
 
Måndag:
Vi åkte ner till vetlanda vid 12, vi åkte enda tills att klockan blev ungefär 9.
Jag tyckte att resan dock tog lång tid, vilket den också gjorde men..
När vi kom dit åkte vi till min pappas moster, och sedan vidare till min tremänning där jag skulle sova. Min pappa och farbror skulle sova hos deras kusin!
 
Tisdag:
Allihopa åt tillsammans och på kvällen gick vi på speedway!
 
Onsdag:
Vi åt på ett gatukök, kollade på gamla bilder från när min pappa bland annat var liten. Han var skit gullig :')
Sedan gick jag och min tremänning på allsång !
På kvällen åkte vi och köpte lite chips, dricka, morötter och dipp!

Torsdag: 
Vi åkte hem på eftermiddagen, 
vi åkte även förbi gränna o åt på en resturang + köpte polkagrisar.
Vi kom hem vid 2 på natten och då gick jag och sov.
 
Idag:
Jag var med johanna idag och vi tog lite bilder ute på hennes gård.
Najsnajs, nu blir det fredags mys med älsklings mamma !
Bjuder på en av bilderna från fotningen !
Ha det gött :*
 
  
 

Kommentarer
Postat av: wiktoria (:

så jävla vacker du är gumman ! <3

Svar: Tack vännen <3
olivia

2012-07-01 @ 17:38:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0