† Forget the ones that forget you.

Jo nu tänkte jag slänga in ett inlägg även fast allt typ känns meningslöst just nu.
Kan ju börja med att säga att vi fick tillbaka engelska provet idag, själv fick man ett C+, vilket jag är nöjd med.
Men om jag fått ett halft poäng mer så skulle jag fått ett B, säger bara fml.
 Men ja, livet går väl vidare, haha sen hade vi idrott och då hade vi räck och ring osv. Det gick bra, klarade många saker som jag inte klarade i 6:an. Men sen när jag skulle stå på händer mot räcket så ramlar man och slår i nacken. Kul liv, kul liv. Efter skolan drog jag hem, satte mig i soffan och kollade lite på Eva och Adam. 
Vid 6 så skjusade mamma in mig på träningen, gick väl sådär idag. 
Vi fick välja ut vilken storlek vi skulle va på matchtröjorna och hoodiesarna, men jag är inte riktigt säker på hur stor jag vill ha hoodien.
Vi får la se, haha oj va jag pratar.
Men nu ska jag fortsätta med läxan som är tills imorgon.
OMG IMORGON ÄR DET FREDAG, YESSSS LYCKLIGARE KAN MAN INTE BLI.
PUSSHEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0