† Håll huvudet högt så mamma får se vilket barn hon fött.

Jäkligt dålig uppdatering märker jag, men varför blogga om man inte har nått att säga liksom?
Men jaja, idag var det ju en helt vanlig torsdag och den gick hyfsat fort endå.
Hade geografiläxa, kommer måste göra om den, fu </3
Men vi slapp iaf idrotten! Men efter skolan drog jag hem till Simone med Tess, hade lite roligt o så.
Tog även lite kort med sötnosarna :*
Vid halv 6 skulle simone på nått möte så jag följde med in på stan och var tvungen att gå runt forever alone på stan i ungefär en timme tills träningen skulle börja.
Hahah, men det gick rätt så bra på volleybollen iaf.
Pappa hämtade mig klockan åtta och nu sitter jag här som nån liten tjockis och ska skynda mig att blogga för att jag snart ska sova.
Men det var väl det, puss o hej leverpastej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0