† I am not a whore, but i like to do it.

Tjenis penis!
Han inte blogga nånting alls imorse, var dötts trött och vart klar precis så att jag kunde gå ut till rätt buss.
Men det var ju som vanligt på skolan, likadana lektioner osv. 
Slutade klockan 3, då följde Tess med mig en stund. Jag och mamma åkte på välkommstmöte sedan på skolan vid halv 5, trevligt trevligt. Haha, nejnej, då måste man sitta där och nicka och hålla med. 
Det tar jag en stor fet diss för, kanske ska jag börja med hiss/diss?
Äh vi får se, det kanske blir så att jag känner för att slänga in en sån ikväll eller nån dag framöver.
Men direkt efter mötet drog jag och mamma och handlade mat till veckan. 
Nu sitter jag här och bloggar,lyssnar på musik och fejsbokar.
Ska ta itu med spanska glosorna nu, men vi hörs senare ikväll bitches!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0