† INGEN DÖR OSKULD, LIVET KNULLAR OSS ALLA.

 
Hej hej hemskt mycket hej!
Idag vaknade jag och Tess vid 11 tiden, var verkligen super pigg så det blev att kliva upp vid halv 12.
Då fixade vi oss, åt frukost och sånt. Tess mamma kom förbi vid halv 3 tiden, då fick vi skjus ner till stan och åt på subway. Omg, godaste som finns ju.
 Fanns absolut ingenting att göra så vi bestämde oss för att åka hem, när jag kom hem packade jag för att fara till mamma. Nu sitter jag här i soffan och har precis gjort min framsida till svenskauppgiften. Kom på att jag behövde lite andra saker för att göra klart det, så jag får ta hem det till imorgon. 
Aja, pusshej nu ska jag plugga lite engelska och geografi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0