† Take a chance,because you never know how perfect something can turn out.

Hejhej!
Det har varit en hyfsad dag idag, den rullade på som den skulle.
Efter skolan drog jag in en sväng på stan med Tess på stan, vi drog till donken och åt glass.
Sen kom hennes mamma och hämta henne och jag fick stå ute och vänta på Johanna o Emma på navet i 15-20 minuter, fittkallt ute :o
Sedan drog vi på volleybollen som vanligt på tisdagar, asnajs.
I slutet pratade vi om stockholmstävlingen som sker i november, och om matchtröjor osv osv.
Kommer bli kuuuung, lugnt.
Jag har precis gjort klart svenska redovisningen som skulle in på torsdag, haha stolt.
Nu ska jag bara plugga lite till spanska provet imorgon och sen glosorna till torsdag. 
Omg :(
Aja, orkar inte blogga mer så vi hörs väl imorgon.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0