† What can i say?

Hej och förlåt för dålig uppdatering.
Men jag har haft "fullt" upp, eller jag skyller nog mer på latheten.
Men i fredags åkte jag och firade min kusin som fyllde 35 år, så det blev glass och kakor där då.
När jag kom hem var jag dötttrött, så jag gick och la mig runt 12 kanske? 
Bestämde mig för att va med Amanda på lördagen, så vi drog ut på birsta en sväng.
Sedan blev det övernattning hos Amanda med Johanna, asnajs!
Men det var väl typ det, och idag har vi bara chillat, drog hem vid 2 för att mamma ville ha mig hemma ett tag innan jag skulle till pappsen. Men nu sitter jag här och har precis tvättat håret + löshåret, det såg ut som ett helvete, men vi får hoppas det blir bättre nu! Åker nog till pappa vid 7 tiden. Så jag måste packa lite.
Höress väl nånting


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0