HELGEN I TEXT OCH BILD. ♥

Tjosan i trosan, haha!
Jag tänkte berätta om helgen, i fredags var jag och firade min låtsas farfar som blivit pensionär.
Så vi åt smörgåstårta och hade mys.Vid 10 tiden åkte jag och pappa hem igen, somnade i bilen, var dö trött.
När jag kom hem gick jag och la mig direkt. Vaknade av att felicia sms:ade vid halv 11 tiden, sa att vi skulle på stan med Hampus och Felicia S vid 3 tiden. Så jag klev upp och åkte först till birsta med pappa och handlade mat osv. Sen när jag kom hem städade jag och drog till stan. Väntade typ där i 45 minuter på att dom skulle komma, haha. Men vi hade kul och så. Sen tog jag och felicia bussen hem, åt middag, satt vid datorn,och knäppte kort.
Vi vart trötta redan vid 9 tiden, hahah. Men jag somna vid 1. Vi vaknade vid 10 och kunde inte somna om.
Vi 12 klev vi upp o åt frukost sen fixa vi oss vid 1-2. 
Gick ut och tog kort, blev inte så bra på bilderna, men det blev ju dock felicia som ni ser nedan!
Ikväll åker jag till mamma, kanske är med emma och Simone senare ikväll också men vi får se. 
Pusshej.



 

Finaste vännen. <3

Kommentarer
Postat av: felicia jurvan

jag älskar dig vännen <3

2012-09-16 @ 19:36:01
URL: http://tildefeliciajurvan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0