Helgen i text och bilder!

Hej allihopa!
Jag tänkte väl berätta om min helg, den var ändå rätt så najs och så!
 På fredagen drog jag på gården med några kompisar, var väl inte så speciellt kul eller det är det väl aldrig där längre tycker jag. Gick hem vid 9 och tog det chill med familjen istället. 
Jag vaknade vid 11 på lördagen, jag fixade mig och vid 2 drog jag, amanda, johanna och emma in på birsta och "fikade" eller ja, snarare dom som gjorde det ju.. heh. 
Vi fick skjus hem av emmas mormor, då åt jag på granlopizzeria med syster och sedan drog jag till Amanda för att sova där med Johanna och Emma! Vi hyrde skräckfilm och köpte godis. Var uppe till 4 ungefär, haha kul. 
Idag slappade vi typ bort halva dagen, men sen stod vi och fixade oss utan anledning i nån timme. Haha, men vi gick och lämna tillbaka filmen, och sen ringde dom felix. Men jag var tvungen att gå hem för att mamma ville träffa mig innan jag åkte till pappa. Men nu sitter jag här vid pappas dator och ska försöka ladda över bilderna lite snabbt för att pappa är otålig. Det blev ett rörigt inlägg, men ni får försöka förstå!
Pusshej.



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0