We own the night!

Hej alla söta som läser det här!
Saknat mig? Trodde väl inte det :D
Igår var det en helt vanlig måndag, gick hyffsat fort, men var dö trött.
Idag så gick dagen snigelfart, fyfan säger jag bara.. Kunde absolut inte koncentrera mig på sista lektionen, gick absolut inte! Men vi tog även livmoderhalscancer sprutan idag, sved som satan, och tänk att vi ska ta två till sånna. Kommer säkert få en massa satans bivärkningar, skulle inte förvåna mig för fem öre. Efter skolan drog jag på frasses med tess, hon bjöd på strips meny, sen fick jag jalla hem eftersom jag hade träning. Fick skjus ner till träningen av pappa, kom dit i tid och hade skitkul även fast jag var dötts trött. Känns jätte skönt att kunna spanska läxan, lärde mig den på datatiden idag :DDDDDD
Men nu ska jag inte tråka ut er nå mer, hörsheeeej

Saknar ändå sommar lite kan jag erkänna..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0